مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-09اقتصادي

زنجیره ارزش در بخش چای گیلان ایجاد می شود


استاندار گیلان بر ایجاد زنجیره ارزش در بخش صنعت چای استان تاکید کرد تا مردم از چای خشک باکیفیت بهره مند شوند.

- اسدالله عباسی امروز، 20 بهمن ماه در آیین افتتاح یک واحد بسته بندی چای در شهرستان شفت گفت: مردم این منطقه محصولات چای خود را در این واحد خشک می کردند که اکنون با ایجاد زنجیره ارزش علاوه بر بسته بندی و فرآوری چای، محصولات خود را با کیفیت بیشتر در اختیار مصرف کننده داخلی قرار دهند.

وی دستیابی به زنجیره ارزش در محصول چای را یکی از اهداف مسئولان استانی در گیلان عنوان کرد و افزود: می خواهیم چای تولید شده از باغ تا فروشگاه در یک زنجیره صورت گیرد و این اتفاق مبارک باید در سایر نقاط استان نیز انجام شود تا چای های خشک فرآوری شده با کیفیت بالا به دست مردم برسد.

استاندار گیلان تصریح کرد: افزایش کیفیت محصولات چای علاوه بر ارزآوری، شغل و درآمد بیشتری در منطقه ایجاد خواهد کرد و موجب دلگرمی مردم می شود.

عباسی در جمع صمیمی مردم روستای علی سرای سیاهمزگی از بخش احمد سرگوراب شفت نیز با وجود بارش برف حضور یافت و گفت: برای مسئولان استانی تعطیلی معنایی ندارد و در هر هوا و شرایطی باید به وظایف خود عمل کنند تا باری از مشکلات مردم برداشته شود و خدمت صادقانه داشته باشند لذا به مدیران اجرایی دستور داده ایم که پای کار بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره ارزش در بخش چای گیلان ایجاد می شود

زنجیره ارزش در بخش چای گیلان ایجاد می شود